Laatste dag Parijs

13 augustus 2022 - Parijs, Frankrijk

Gisteren was onze laatste dag Parijs. Helaas hebben we 's ochtends bij het ontbijt geen afscheid meer kunnen nemen van de Schotse mensen, die waren jammer genoeg al eerder weg. Na het ontbijt hebben we even op de hotelkamer gezeten, we moesten nog een hele dag in Parijs rondlopen totdat 's avonds de Thalys zou vertrekken. We zijn naar winkelcentrum Lafayette Coupol geweest, een winkelcentrum met alleen maar dure merken winkels. Het was erg leuk om te zien maar zo duur dat ik niks gekocht heb!

Daarna hebben we nog een tijdje door onze wijk gelopen (Monmartre) en wat winkels bezocht. Ik had nog helemaal niks voor mijzelf gehaald en heb dus nog een paar mooie platen gehaald van de stad. Daarna was het tijd om richting het station te gaan. Daar gingen we met de Thalys terug naar Amsterdam Centraal.

De reis in de Thalys duurde zo'n 3 uur, maar dat vloog voorbij. Op Amsterdam Centraal zijn we overgestapt op de trein richting Den Helder en toen uitgestapt op station Heerhugowaard. Blij om weer thuis te zijn en lekker te kunnen slapen in mijn eigen bed. Maandag vertrekken we naar Limburg, waar we een midweekje zullen blijven!