Dagje Aken

18 augustus 2022 - Aken, Duitsland

Gisteren zijn we naar de stad Aken in Duitsland geweest! We zouden eigenlijk gaan wandelen maar omdat het erg vies weer was (veel regen) zijn we uiteindelijk naar Aken gegaan en hebben we het wandelen uitgesteld. We zijn naar een parkeerplaats buiten het centrum gereden en vanaf daar met de bus naar het centrum gegaan.

Ik vond Aken een ontzettend leuke stad. Duitsland vind ik sowieso al gewoon erg leuk maar Aken was echt super. Een leuke en mooie stad met leuke winkels en winkelstraten.

We hebben heerlijk rondgekeken en Jenna heeft uiteraard ook nog even geshopt (herstspullen). We zijn ook gaan lunchen bij een leuk tentje! Ik mocht bestellen in het Duits, heel leuk natuurlijk. Het eten was super lekker maar wel veel dus met het avondeten hebben we simpel gedaan. Al met al was het dagje Aken dus zeker geslaagd! Daarna zijn we naar de Helena Hoeve gereden voor een lekker ijsje!

's Avonds zijn papa en ik nog even gaan wandelen, ons vaste rondje langs alle diertjes. Heel veel diertjes die er altijd stonden waren er jammer genoeg niet meer. Waarschijnlijk staan ze ergens anders door de droogte, want alle weilanden waren geel. We hebben geen reetjes of fazanten meer gespot helaas.