Maastricht

17 augustus 2022 - Terlinden, Nederland

Gisteren was onze eerste volle dag in Limburg. Het was wel erg warm, rond de 30 graden.

Eerst ben ik met papa naar de bakker geweest om wat broodjes en een vlaai te halen. Een hele lekkere kruisbes, kers en schuim vlaai! Ook zijn we langs Notenmans gegaan voor een blauwe bessen jam en een stroopje.

We zijn begin van de middag naar Maastricht gegaan. Hier hebben we eerst een leuke Woonwinkel bezocht, Loods 5. Het was ontzettend groot en ze hadden talloze unieke en originele spulletjes. We hebben hier ongeveer 1,5 uur gelopen voordat we weer naar buiten gingen met onze nieuwe leren placemats.

Daarna zijn we wat gaan eten en drinken bij een leuk terrasje. Ik had heerlijke kaaskroketten, mama had bloedworst, papa had fish&chips en Jenna een vegan chocoladetaartje.

Ondertussen was het al drie uur en dus zijn we nog maar eventjes gaan shoppen in de stad. Ik heb wel twee leuke aankopen gedaan bij de Sting en de Ailoo. Een nieuwe sweater en een erg leuk jurkje! Ik ben dus zeker geslaagd die dag.

Einde van de middag zijn we met de bus terug gereden naar de parkeerplaats en vanuit daar terug gegaan naar ons huisje.

De avond hebben we doorgebracht bij het huisje, buiten totdat het begon met regenen. Toen zijn we naar binnen gegaan en na een stukje vlaai zijn we gaan slapen.