Parijs!

9 augustus 2022 - Parijs, Frankrijk

De ochtend begon leuk! De föhn was kapot en mama moest toch echt haar haren föhnen. Ze stuurde papa naar de receptie maar die hadden geen nieuwe föhn. Omdat ze zich niet op deze manier durfde te vertonen heeft ze haar haar uiteindelijk met een ventilator gedaan. Wij hebben allemaal ontzettend gelachen natuurlijk. Daarna gingen we nog één keer ontbijten in Brussel en toen vertrokken we naar het treinstation. Om 11.13 hebben we de Thalys naar Parijs gepakt en om 12.50 kwamen we aan. Op het station zijn papa en Jenna een uur bezig geweest naar het zoeken waar we een OV kaart konden aanvragen, zonder succes. We hebben het opgegeven en zijn naar het hotel vertrokken. De hotelkamers zijn erg klein, en hebben een aparte roze met groene kleur. Verder is het prima!

Aan het einde van de middag zijn we de stad in gegaan en hebben we wat winkels bekeken en de Sacre Coeur bezocht. Om half acht zijn we gaan eten in een leuk Italiaans restaurant waar ze heerlijke pizza's en pasta's hadden! Na het eten zijn we terug naar het hotel gegaan. Daar heb ik nog eventjes met Ruben gebeld en daarna zijn we gaan slapen.