Dagje in de stad

6 augustus 2022 - Brussel, België

Vandaag waren we allemaal al optijd wakker, terwijl het gisteren uiteindelijk best laat geworden was. We zijn samen vertrokken naar het ontbijt, wat erg lekker was! Helaas was de fruitsalade wel erg zuur, dit was een minpuntje natuurlijk. Jenna liet nog een pannekoek in de nutella vallen en ik tikte bijna een ongekookt ei open, oeps!

Na het ontbijt zijn we de stad in gegaan. In de stad hebben we heerlijk rondgelopen en wat winkels bekeken en Manneke Pis bezocht. Uiteindelijk kwamen we terecht bij een foodhall, waar allerlei gerechten uit verschillende landen te verkrijgen waren. We besloten om daar 's avonds terug naartoe te gaan om avond te eten. Ook waren er leuke muzikanten in de stad, wat een leuke sfeer gaf. We kwamen nog een orkest met grote wandelende poppen tegen, ontzettend leuk gedaan!

Na een aantal uurtjes in de stad hebben we de bus terug naar het hotel genomen, hier hebben we nog eventjes uitgerust. 's Avonds zijn we terug de stad in gegaan, op naar de Foodhall. Bij de Foodhall hebben we allemaal een lekker gerecht uitgekozen en erg genoten! Hierna zijn we terug gekeerd naar het hotel en heb ik nog even gebeld met mijn lieve vriendje.

Al met al was het een geslaagde dag!