Begin van de vakantie & Coldplay

6 augustus 2022 - Brussel, België

Onze vakantie is begonnen!
Vanochtend afscheid genomen van lieve Ruben en daarna zijn we richting het station gereden voor de eerste trein. We hebben een klein uurtje in de eerste trein gezeten, naast een hele lieve mevrouw. Daarna hadden we een halfuurtje overstaptijd op Amsterdam Centraal voor de volgende trein die rechtstreeks naar Brussel reed. We hebben onwijs veel geluk gehad met onze 4-zit voor de hele reis, aangezien de trein overvol was.
Bij aankomst was het even zoeken naar de metrokaartjes maar na even kijken vonden we het apparaat zodat de kaartjes voor de avond geregeld konden worden.
Na het regelen van de metro zijn we te voet naar het hotel gelopen, dit was nog best ff een stukje in de warmte en met wat bergjes. Bij aankomst werden we direct goed geholpen en konden we gelijk onze kamer in. De kamer is erg mooi en netjes, maar wel ontzettend warm en benauwd. De rest van de middag zijn we in het hotel gebleven, de reis was best lang dus even uitrusten voor de avond die te wachten stond kon geen kwaad!
Begin van de avond zijn we naar de BurgerKing gegaan, welke op de hoek van de straat zit. Hier hebben we even wat gegeten om vervolgens richting de metro te gaan. We waren niet de enige die bedacht hadden om de metro te pakken dus het was méga druk. De combinatie van een machinist die tot 4x aan toe ontzettend hard heeft geremd uit het niets maakte het nog erger. Mensen vielen allemaal om tegen elkaar door de plotselinge stilstanden. Aangekomen bij het concert hebben we drinken gehaald en toen zijn we naar onze plekken gegaan. Onze zitplekken zaten precies voor het podium, echt prachtig.
Het concert begon met een voorprogramma van HER, persoonlijk vond ik dat niet echt leuk. Niemand kende haar liedjes dus ze kreeg het publiek totaal niet mee. Om iets voor negen uur 's avonds kwam Coldplay zelf op! Ze begonnen gelijk met een aantal hits en het was echt te gek. De combinatie met de armbandjes die licht geven, vuurwerk en grote lampen/lasers maakten het echt een prachtig gezicht. We hebben ontzettend genoten van het concert wat tot elf uur heeft geduurd. Daarna was het tijd om terug te gaan met de metro, het was onwijs druk maar uiteindelijk waren we toch binnen een uur de metro weer in om naar het hotel te rijden. Daar zijn we snel gaan slapen gezien het al half één was.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade